Moonglow Bay
Dive into an emotionally charged story set in the serene backdrop of Moonglow Bay, in this relaxing, slice-of-life fishing RPG! Take on the role of a rookie angler, driven by the final wish of your beloved partner, as you navigate through the challenges of a town on the brink of bankruptcy. Equipped with only your journal and trusty rod, embark on a journey to uncover the secrets hidden beneath the waves of Moonglow Bay. Embark on an Aquatic Adventure - Discover the Depths: Cast nets, set traps, line, and ice fish to discover over 151 aquatic species lurking beneath the surface. - Preserve and Present: Cook your catch of the day or proudly show them off at the local aquarium. - Explore Enigmatic Locales: Traverse the Glacier and Sulphur zones, unravel the mysteries of the Astral Clouds, and prepare for encounters with the Mythical Monsters of Moonglow. - Share the Adventure: Team up with friends in local co-op and embark on a heartwarming journey together. Revitalise the Bay - Celebrate the Centennial: Help revitalise the once-thriving fishing town, breathing new life into its weathered buildings. - Meet the Townsfolk: Befriend the locals and accept quests through the bulletin board to restore the Bay’s fractured community. - Equip for Success: Stock up on bait, tackle, and ship upgrades to prepare for the challenges ahead. Discover the Heart of Moonglow - Vivid Voxel Art: Immerse yourself in Moonglow Bay's stunning visual style complimenting your adventure every step of the way. - Sumptuous Soundtrack: Lose yourself in Lena Raine's enchanting score that seamlessly flows with the rhythm of your journey.