Knight Run
Knight Run, engeller, zorluklar ve tehlikelerle dolu bir yolculukta bir şövalyeyi kontrol ettiğiniz arcade tarzı bir koşu ve macera oyunudur. Mümkün olduğunca uzağa koşun, tuzakların üzerinden atlayın, dikenlerden ve engellerden kaçının, platformlarda ilerleyin ve en yüksek puanı hedefleyerek elma toplayın. AKSİYON DOLU BİR ORTAÇAĞ MACERASINDA KOŞUN, ZIPLAYIN VE ENGELLERDEN KAÇININ. Knight Run, sonsuz koşuyu, platform oyununu, refleksleri ve aksiyonu hızlı tempolu, öğrenmesi kolay, ancak ustalaşması zor bir deneyimde birleştiriyor. ZORLUKLARIN ÜSTESİNDEN GELİN, ÖDÜLLERİ TOPLAYIN VE NE KADAR UZAĞA GİDEBİLECEĞİNİZİ GÖSTERİN. Platformlar, dikenler, çitler, kutular, borular, köprüler ve hassasiyet ve hızlı refleksler gerektiren diğer engellerle dolu renkli ortaçağ ortamlarında ilerleyin. EN İYİ ŞÖVALYE OLUN VE KENDİ REKORUNUZU KIRIN. Daha da ilerleyin, giderek artan zorluklarla yüzleşin ve daha yüksek puanlar elde etmek için hareketlerinizi mükemmelleştirin. Basit ve dinamik oynanışı, Knight Run'ı hızlı maçlar ve yarış, sonsuz koşu, platform, macera, engelli parkur ve refleks gerektiren oyunlardan hoşlananlar için ideal kılıyor.