Hatup
Put on your thinking cap to solve problems with those puzzling platforms! Take the role of a little purple humanoid as he navigates tricky puzzle stages that change depending on whether he’s wearing his fez-style hat or not! Hatup is a precision platformer with single-screen stages where the objective is to avoid spikes and other traps while collecting keys and toggling platforms on and off. Are you clever enough to escape each level and move on to the next challenge?