Draw a Stickman: EPIC 2 Xbox
Imagination is the key, as you enter a magical storybook land full of mystery and wonder, unusual creatures and enigmatic puzzles! Create your own original stickman and then watch it come to life in DRAW A STICKMAN: EPIC 2 and the DRAWN BELOW expansion! Challenge yourself to unlock every secret, collect every drawing, and share your creativity with the world! BRING YOUR DRAWINGS TO LIFE! Unleash your creativity as you draw a Stickman from your own unique perspective, and then watch your animated Hero come to life before your eyes! Make every idea a reality by saving drawings in your Sketchbook! A NEW STORY Embark on a perilous journey through time! Draw your Stickman and create a friend! But be warned... disaster falls upon your ally! It’s up to you to become the hero! Maneuver your way through the magical worlds of EPIC 2 and Drawn Below in a quest to save your partner! YOUR DRAWINGS MATTER Create and save drawings in your sketchbook! Use them throughout your adventure! FIGHT EPIC BATTLES Face off against inked-out goblins, tongue-lashing frogs, fire-breathing dragons, and BIG bosses! You must use your own strategies to solve intriguing challenges and puzzles, while battling all new villains! Jump in to this action-packed adventure that allows for endless creativity! As you explore each colorful environment, choose from an assortment of drawing pencils and tools to help you successfully overcome every obstacle along the way. New features and enhancements allow you to choose from a larger color palette, along with a variety of pencil sizes. Unlock hidden Color Buddies, locate puzzle pieces, and enjoy new drawing pencils for Wires, Eggs, and Ice! This is an experience like no other, personalized by you!