Bobobby 3D: Stranded Rush / Tiny Mage in Puzzle Land (Bundle)
Play through two different journeys with the speedy Bobobby and the clever Frog Mage! This bundle includes two games. Each game comes with 3 different versions, totaling 6 products in this package to be played on your Xbox One, Xbox Series and Windows PC! Games and versions included in this bundle: - Bobobby 3D: Stranded Rush (Xbox One) - Bobobby 3D: Stranded Rush (Xbox Series) - Bobobby 3D: Stranded Rush (Windows) - Tiny Mage in Puzzle Land (Xbox One) - Tiny Mage in Puzzle Land (Xbox Series) - Tiny Mage in Puzzle Land (Windows) About Bobobby 3D: Stranded Rush: Fun, engaging and straight to the point 3D platformer! Run, double jump and spin as the gentle Bobobby rushing through 20 levels across tropical islands! You don't actually have to rush, as there's no time limit, so play your own way! (Even though it's cooler to beat levels as fast as possible getting all collectibles). There are floating beach balls to bounce on, moving saw blades to dodge, timed platforms to maneuver around, boost pads for a quick dash, enemies to defeat or avoid, and many more fun elements to try! Mechanics are presented at a comfortable pace, ensuring a great experience without feeling overwhelmed. The real challenge is collecting everything! Defeat every enemy, smash every crate, collect every floating coin and timed diamond to prove yourself a true platforming champion! About Tiny Mage in Puzzle Land: Tiny Mage in Puzzle Land is a 2D pixel art puzzle game inspired by sokoban with unique twists! Help the frog mage solve 40 challenging puzzle rooms using his three magical abilities to cross gaps, build bridges on lakes and navigate objects from one point to another! ✓ TELEPORT: With the press of a button you can zoom across an entire room, crossing every gap on the way with the Teleport skill! ✓ PUSH: No matter how far you are from a box, your Push skill will hit it and move it forward! ✓ PULL: Want to bring a box closer to your position? You just gotta use your Pull skill to move it towards you! Players will have to use their full brain power to combine these three abilities and solve every puzzle. On top of that, you can't just use your magic willy-nilly, you have to plan and execute tightly so you don't run out of energy! The frog mage is just an apprentice, after all. If he uses too much magic, he gets tired and falls asleep!