Bear With Me: The Complete Collection
Bear With Me: The Complete Collection features all previously released episodes as well as the new prequel The Lost Robots. This collection is the definitive way for players to experience the franchise. Dark interrogations, sarcastic banter, and challenging puzzles lie in store for our heroes as they collect clues to solve a bigger, more sinister mystery. Featuring an evocative soundtrack, expansive narrative and a uniquely drawn 2D animated art-style accented by an impressive film noir style, Bear With Me will take players through an emotional rollercoaster of a journey that will determine the fates of our protagonists.