Aery - Broken Memories
In Aery - Broken Memories you enter the mind of another person in order to bring them back from a coma. Within the other human's mind, you are represented through a little bird that moves smoothly through thoughts, fears, and memories. Your objective is to find memory shards in order to get to know the other person, to progress with the story, and to unlock new, unknown areas of the mind. Experience the feeling of flying, immerse into beautiful and atmospheric landscapes, and enjoy the unique storytelling of the game while getting to know a new friend on the fly.