Adore
Adore is a Monster-Taming Action game where the main character, Lukha, is able to summon and control creatures to fight by his side in a simple and innovative way! In Adore, you can customize your gameplay according to the creatures you capture. Each of them has very different characteristics and abilities. Traits, Special Abilities and the Synergy System allows even more varied playstyles and powerful combos!