Tourist Trap
Welcome to Santa Ballena... A sunny paradise where you can free y̵o̶u̶r̸ ̶m̷i̴n̵d̴,̸ ̴r̸e̷l̵a̷x̶ ̶a̶n̶d̸ ̸e̴n̵j̷o̴y̷ l̴͖̈ḭ̴̈́f̶̣̚ë̵͎ ̶͙̇a̴͍̓s̴̳͑ ̴̺̈ȁ̸̢ ̸̡̆t̷̗͑ṛ̵͌ư̷̤e̸̩̚ ̵̡̓l̶̠͒ǫ̸̍c̵̞̎a̸̹͑l̶̺̂.̴͌ͅ Tourist Trap is a surrealist dark comedy point & click adventure set in Santa Ballena, a South American town affected by tourism gentrification. Introducing Lucas, a young tourist guide, who finds himself in the middle of a conspiracy involving local abductions, political rebels and Pharos, the shady foreign corporation controlling the town.