The Mortuary Assistant
Having completed your degree in mortuary sciences, you have taken on an apprenticeship at River Fields Mortuary. Over the past several months you have logged many hours aiding the Mortician in daily tasks along with learning the ins and outs of the embalming process as well as how to properly handle and care for the deceased. Late one night, you are called into work to handle some embalmings. Death doesn’t keep day time hours. But there is something different about these bodies because there is something different about you. The phone rings with the Mortician on the other end. The rumors are true, and you can not leave.