SOULVARS
SOULVARS takes deckbuilding combat to the next level with the innovative Soulbit system. Combine Soulbit actions and use deck-controlling Abilities to pull off 100+ breathtaking moves. Tactically counter powerful attacks and debuffs from enemy "Dominators", and time your counterattacks for maximum effect! Enjoy the best of both worlds: deep deckbuilding strategy and high-speed RPG battles! ◆ A future where human souls can be digitized... Humanity faces the consequences of its technology with the sudden appearance of grotesque Dominators. Elite units consisting of Soulbearers, next-generation humans born with alternate Souls, are dispatched day and night to intercept and counter Dominator attacks. The story follows Yakumo, a freelance Soulbearer, as he handles assignments from private military contractor "DDO" (Dominator Disposal Organization). ◆ Deep, exhilarating battles and character growth Experience the best of both worlds - dynamic pixel art animations and turn-based tactical planning. Each enemy is a puzzle to solve, a challenge to overcome! Identify their weaknesses and combine Soulbit actions to unleash powerful finishing moves! Explore the cityscape and hunt unique Dominators for rare and powerful gear on your path to mastering the ultimate Arts! ◆ Super-enhanced port of acclaimed mobile original The original mobile version, released in January 2022, soared up the rankings to #1 for paid RPG apps and #2 for paid game apps on both Google Play and iTunes, and continues to garner wide acclaim (4.6 score average on iTunes, 4.8 on Google Play as of Sep 2022). The Xbox version offers an enhanced horizontal UI and intuitive controller input, combining the speed of SOULVARS with full dynamism on your favorite display!