Road Crossing+ : PC & XBOX
Road Crossing+ is the best endless road crossing survival arcade game, The addictive game-play will keep you coming back for more and more. ā PC & XBOX : Supports Mouse, Keyboard, Gamepad, and Touch controls. Gamepad : Move the animal using the Left D-pad or Stick (right ,Left, forward, backward) Keyboard : using arrows or (A,D,S,W) keys Mouse : The character will follow the mouse clicks same for the touch screens. š No advertising, No collection of personal data and no Internet required, Just Pure Gaming Fun!