Legendary Heroes
The greatest battle of all time has begun. Heroes from all universes have been summoned to show their power and prove which team is the best! Legendary Heroes is a real-time RPG/strategy game with MOBA elements. Protect your towers and crush your opponents! Play with 10 different Heroes, each one with 4 special abilities. Gain XP, upgrade your powers and become stronger, faster and more resistant. Fast and intense matches in 30 different maps which brings unique challenges for all players - veterans or newbies.