KAUIL’S TREASURE
Kauil's Treasure is a new single-player adventure-puzzle game where you, the father of a teenage girl named Sophie, need to find your daughter before the horrors behind Kauil's Treasure find her first. Thus, you'll have to solve the hardest puzzles, avoid the rotten souls corrupted by Kauil, and use your whip to get to the most dangerous places and save your daughter. Do you have what it takes to find the most important treasure of your life? Dr. Goodfall's skills include moving and jumping around, using his whip to get to other places and activating some mechanisms. He can also pick up, drop, throw and burn certain objects. During the game, your main objective will be to find the way to the next level. For this, you'll have to solve puzzles and use your whip. Your final objective is finding your daughter before it's too late.