Fluffy Horde
You are the only thing standing between a magical rabbit-mancer "Shaman" and the complete anihilation of the Three Kingdoms. Fluffy Horde is a 2D side-scrolling game with a crystal clear goal. Defend against a magical bunny horde with hyper-breeding tendencies. Halt their offensive or die of embarassment. Stop the armies of fluffiness by commanding your warriors, archers and... many insane individuals. Seriously we even got a humanoid carrot that will take a rabbit bullet for you. If you free enough cities, you might even discover the reason behind this insane invasion. First Rabbit War starts in 3...2...1!