Cubehead Odyssey
Explore a vibrant world of floating islands and platforming challenges in Cubehead Odyssey! Take control of the hero Cubehead, where your mission is clear: master the terrain and gather resources to move forward. To unlock the passage to the next level, you must find 5 Bananas hidden throughout the map or collect 50 Apples scattered across the stage. Once you hit the goal, the Portal will open, whisking you away to next geometric level adventures.