Beyond Border
Embark on an exciting journey with Aki the alligator in Beyond Border! Guide him through four diverse and challenging stages, from the enigmatic depths of the Forest to the eerie, monster-filled Cemetery. Each stage presents new enemies and obstacles, including sticky slimes and giant spiders, pushing your survival skills to the limit. But Aki isn’t defenseless! Arm yourself with a wide range of powerful weapons and strategic turret cards to fend off the hordes. Earn coins and jewels from fallen foes to unlock and upgrade your favorite gear. Each turret offers unique abilities, perfect for wiping out waves of enemies and creating an unbreakable defense. Beyond Border delivers a captivating and action-packed adventure where every choice counts. Help Aki battle fierce monsters, conquer perilous territories, and find his way back home!