Resident Evil Requiem Deluxe Edition
Pre-order bonus: - Grace's Costume: Apocalypse - This content may be made available at a later date. - This costume will change Grace's appearance only. Resident Evil Requiem Deluxe Edition. Includes the full game and the Deluxe Kit. A must have for true survivors. The Deluxe Kit contains the following content: - Grace's Costume: Dimitrescu - Grace's Costume: Film Noir - Leon's Costume: RE4 - Leon's Costume: Apocalypse - Leon's Costume: Film Noir - Screen Filter: Apocalypse - Screen Filter: Film Noir - Four weapon skins including S&S M232 Weapon Skin: Apocalypse - Mr. Raccoon Charm - DSO Emblem Charm - Audio Pack: Raccoon City Classic - Files: Letters from 1998 A new era of survival horror arrives with Resident Evil Requiem, the latest and most immersive entry yet in the iconic Resident Evil series. Experience terrifying survival horror with FBI analyst Grace Ashcroft, and dive into pulse-pounding action with legendary agent Leon S. Kennedy. Both of their journeys and unique gameplay styles intertwine into a heart-stopping, emotional experience that will chill you to your core. *The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice.