3D Don't Die Mr. Robot (Demo)
Survive a fruity dimension of destruction in fast-paced arcade-style collect’em up style! Take the role of Mr. Robot who has been trapped in a highly dangerous and rather fruity dimension called the Neon Dunjun. The only way to survive is to collect fruits which explode on contact, destroying any enemies in their blast radius, helping Mr. Robot to cheat death for a few more moments. To assist him further, exploding fruits set off a chain reaction, causing other fruit to explode - filling the screen with destruction and more importantly, POINTS! This demo gives you access to a single challenge stage to let you jump right into the action, sample gameplay and hone your skills as you prepare for the full experience! Try to survive an increasing number of enemy waves, improve your high score and check progress against the online leaderboard!