Under the Jolly Roger - Complete Edition
The Complete Edition includes: Under the Jolly Roger - an open-world pirate RPG with trading, diplomacy, and mythical bosses! Pirate City - DLC that focuses on the history of Chinese seafaring. Travel the high seas as a new female playable character. Jade Sea - a DLC pack that lets players build and develop their own settlements. Set sail for the high seas with the Under the Jolly Roger - Complete Edition!