The Boba Teashop
The Boba Teashop is a cozy horror game where you own and manage a boba tea shop. Prepare boba teas, serve customers, and expand your menu to attract more patrons. You play as Risa, a woman who is tired of corporate life and has decided to chase her dream of opening a boba tea shop. This is a psychological horror game that builds tension through an eerie atmosphere, unsettling events, and moments of intense scare when you least expect them.