Super Impossible Road
In the future, you’ve got to play a little dirty if you want to win races. Master hairpin turns across dangerous courses that twist and coil over beautiful galactic backdrops, knocking opponents into the void of space. Kick into hyperdrive with temporary speed boosts and use every opportunity to jump off the paths of the rollercoaster-like tracks. Bypass gates and checkpoints and roll over competitors on the way to first place! The spiritual sequel to the award-winning Impossible Road is back and more ferocious than ever with all-new modes, 120 FPS local multiplayer, insane online play, and much more! So what’re you waiting for? Crack those knuckles and jump into the fastest, craziest, most spectacular racer you've ever played.