Maxi Trucks Racing
The engines are loud, the competition is fierce — welcome to Maxi Trucks Racing! Choose your truck and take on intense 5-truck races across a variety of fast, twisting asphalt tracks. Each race pushes your reflexes and timing to the limit as you fight for position, execute daring overtakes, and race for victory. Key Features: -Choose from a lineup of powerful racing trucks -Compete in 5-truck races packed with speed and action -Master multiple asphalt tracks, each with unique layouts and challenges -Fast, fun, and adrenaline-driven arcade racing Step on the gas and prove you’re the true Maxi Trucks champion!