Mahjong Solitaire - PC & XBOX
Mahjong Solitaire+ is #1 of the world’s most popular puzzle board & solitaire matching game that uses a set of mahjong tiles. It’s the perfect game for the casual player looking for fun and extensive replay. The goal of this game is to match open pairs of identical tiles and remove them from the board, exposing the tiles under them for play. The game is finished when all pairs of tiles have been removed from the board. Mahjong Solitaire+ is an excellent mental workout Game. 👍 No advertising, No collection of personal data and no Internet required, Just pure Puzzle Solving Fun! Mahjong Solitaire+ comes with Xbox controller Support on PC. PC : - [ Mouse ] or - [ Controller ] : Left Stick to control the Cursor Button A to Select and Submit. . Xbox : - [ Controller ] : Left Stick to control the Cursor A Button to Select and Submit Tablets and Other devices : - Touch Screen Supported.