Infantry Attack: Complete Edition
Düşman birlikleri, piyade, helikopterler, tanklar, savaş uçakları ve insansız hava araçları gibi, size geliyor! Makinalyeye atlayın ve hepsini vurun! Özellikler: - 2 yeni güçlü silah ve 2 yeni drone kilidini açın! - Benzersiz silahlara veya güçlendiricilere harcamak için 190 külçe altın kazanın - Silah ve birlik yükseltmeleri için ek 22500 nakit kullanın - Ülkeyi düşman askerlerine karşı savunun - Askeri ekibinizle birlikte savaşın ve rakibin ordusunu birden fazla cephede yenin - Savaşı kazanmak için yüklenicinizi yükseltin - Modern savaş silahları kullanın: makineli tüfekler, roketatarlar ve dronlar - Patronlarla savaşın ve onları öldürün! - Yoğun aksiyon için kolay kontroller ve gerçekçi grafikler Savaşı tek başına yürütmüyorsunuz. Takımınız yardım için burada: - Askeri araçlara büyük hasar veren RPG roketatar taşıyan patlayıcı uzmanı - Açık savaş alanında uzun menzilden ateş edecek tüfekçi - Tüm kara birimlerine karşı mücadelede uzmanlaşmış bombacı. Savaş alanını temizlemek için makineli tüfeği siz kullanıyorsunuz — bu son derece bağımlılık yapıcı ve eğlenceli! Görevler farklı savaş bölgelerinde gerçekleşecek ve savaş alanına göre atış stratejinizi uyarlamanız gerekecek: şehir, çöl, orman, yağmur ormanı, orman, havaalanı ve daha fazlası! Cephede olun veya helikopterden düşmanlara ateş açmak için havalanın! Dikkat! Savaş zorlayıcı olacak ve düşmanlar zamanla daha güçlü hale gelecek, bu yüzden sadece silah yükseltmek yeterli olmayacak. Takım arkadaşlarınızı seviye atlatın ve askeri ekibinizi asker dalgalarına hazırlayın! Ülkenizi işgalcilerden kurtarmak ve savaşı kazanmak için gerekene sahip misiniz?