Clockwork Blackout (Xbox One)
A megacorporation dominates the city with steam-powered factories and intricate machinery. Rumors suggest the company is secretly developing mutant creatures. The player takes on the role of a lone hacker who must infiltrate the corporation’s headquarters, steal digital evidence, and escape unharmed to expose the truth to the world. Clockwork Blackout is a 2D stealth-focused platformer set in an industrial steampunk world. The player controls a hacker who infiltrates a corporation’s headquarters to steal confidential data proving the illegal creation of mutant creatures.