Backrooms
After having a normal day at the office, Terrence while traveling home inexplicably falls down to The Backrooms. A journey chronicling 7 days... Can Terrence escape this liminar horror phenomenon? Or will he be trapped within this place forever? Backrooms is a horror adventure game where you explore the liminal space of the Backrooms while you interact with strange and creepy characters. Explore the Backrooms, find the unexpected as you go into impossible spaces and see things you shouldn't have seen. Backrooms brings the liminal horror phenomenon from obscure corners of the internet to console players looking for exploration based atmospheric horror from Puppet Combo.