Aery - Stone Age
In Aery – Stone Age you play as a little flying spirit that watches humanity in its early states evolve. You will discover a long-forgotten land with beautiful environments, and you will be able to enjoy the feeling of flying while exploring a whole world filled with beauty and little secrets. Within every area of the world, you must find a certain amount of memory shards to remember the path that leads to your destination and advance with the story. Once you have found all the memory shards you are free to explore the next area.