Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 5: West Coast Main Line which is available as a separate purchase. A modern legend of Britain’s rails arrives for duty along the West Coast Main Line; enter the Pendolino! The Class 390 was part of a visionary project to overhaul the busiest and most congested services that run between London and Glasgow. Utilising innovative tilting technology, the Class 390 Pendolino revolutionised travel by leaning into corners – maintaining passenger comfort at higher speeds along the twisting bends of the WCML. Climb into the cab of the legendary Pendolino and embark on super-fast, tilting service on the West Coast Main Line. As an Avanti West Coast driver or conductor, get familiar with the unique operating practices of a high-spec, inter-city unit, and enjoy life from a new angle as you lean round the bends into London Euston.