SnowRunner - Freightliner & Western Star Dual Pack
The Freightliner & Western Star Dual Pack brings two new trucks to your SnowRunner garage: the Heavy Duty-class Freightliner FLD 120 and Heavy-class Western Star 6900XD. The Freightliner FLD 120 will put its exceptional power-to-weight ratio on display and become a staple of any garage thanks to its All-Wheel Drive and switchable Differential Lock capabilities. On the other hand, the 10-wheeler Western Star 6900XD differentiates itself with its sheer power. No matter the terrain, its enormous 53” tires, switchable All-Wheel Drive and built-in Differential Lock are sure to make it an instant must-have for all your off-road endeavours. This DLC is not included in the Year 1, Year 2, Year 3 or Year 4 Passes.