Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Art Chess
Presenting the Olivia Pilling Art Chess set; specially commissioned by Purling London and now available in the virtual world of Chess Ultra. Created by Northern-England based artist Olivia Pilling, each traditional Staunton piece in this set has been given a contemporary make-over with a rich colour palette and abstract design. Inspired by Russian folk art, the Olivia Pilling Art Chess set is incredibly stylish and guaranteed to make a statement on the chess board. This pack contains a chess set only, which can be used in any environment in the game.