Zombie Apocalypse Attack
Horrible zombies are attacking, as the most rewarded zombie fighter, you've been designated to find, blast and kill them everywhere they hide. Make you way from cemetery to city suburb and desolated landscape for mankind relief. Zombie Apocalypse Attack is a blasting / shooting game in full 3D where emphasis has been put to fast-paced action. Many guns to choose from. Will you survive zombie inferno this time again?