Ultimate Crime Bundle
This Bundle Includes: Crime Simulator & Thief Simulator 2 Crime Simulator You’ve just walked out of jail, but freedom comes with a price. Team up with up to 3 friends or go solo as you sneak, steal, and break into houses to repay your debt. Use lockpicks, sleeping gas, or brute force to complete high-risk jobs. Outsmart security systems, grab the loot, and get out before time runs out. Can you clear your debt, or will you lose everything again? Thief Simulator 2 Step back into the shadows and restart your criminal career! Break locks, outsmart guards, and perfect your burglary skills. Learn new techniques, collect the right tools, and rise from petty thief to a true master of the trade. Every door is a new opportunity, if you can get it open.