TimeSplitters 2
TimeSplitters 2 is an adrenalised race through time to save man's future from the grasp of a hideous alien race. In control of a space marine who has infiltrated their ship on the edge of space and time, leap into periods of past and future history, track down and eliminate the TimeSplitters and their diabolical attempts to enslave humankind! This game can't be played on Xbox 360.