Steel Defier
Are you ready to escape from your tight prison cell? A malfunction in the defense system of a transport spaceship accidentally killed everyone aboard, except for one last survivor… You and your suspiciously orange suit. Explore the maze-like environment around you, moving from room to room, collecting access cards and finding new upgrades for your suit. Use your skills to outmaneuver dozens of different hazard types, while also trying to find a way out. MAIN FEATURES * Explore a maze-like spaceship and its 40 rooms filled with all sorts of hazards and suit upgrades. * Enjoy charming low poly models, pixel art textures and a completely original synthwave soundtrack. * Dodge multiple types of dangerous hazards, while also being aided by equally mighty gadgets. * Take the advantage during risky situations by equipping powerful suit upgrades, granting new exclusive abilities.