Overcooked! 2
Overcooked returns with a brand-new helping of chaotic cooking action! Journey back to the Onion Kingdom and assemble your team of chefs in classic couch co-op or online play for up to four players. Hold onto your aprons … it’s time to save the world (again!) Out of the frying pan, into the fire… You’ve saved the world from the Ever Peckish. Now a new threat has arisen and it’s time to get back in the kitchen to stave off the hunger of The Unbread! ONLINE/LOCAL MULTIPLAYER MADNESS- You’ll knead to work together (or against each other) to get the highest score in chaotic local and online multiplayer. FEAST YOUR EYES ON THIS- Journey across a brand new overworld map by land, sea and air. Get cooking in new themes ranging from sushi restaurants, magic schools, mines and even alien planets! WHET YOUR APPETITE! - Travel the land cooking up a range of new recipes that are sure to cater to any tastes, including sushi, cakes, burgers and pizzas. ROMAINE CALM! - Travel through teleporters, across moving platforms and save time by throwing ingredients across dynamic kitchens that shift and evolve. Some kitchens even whisk your chefs away to new locations.