Knowledge Keeper
W starożytności przodkowie żyli w błogosławieństwie, osłonięci świętą mocą dwóch kryształów. Jeden kryształ podtrzymywał świat duchów, a drugi wzmacniał świat materialny. Trwało to aż do momentu, gdy jeden z zdrajców ukradł i przejął kontrolę nad źródłami tych energii. Pragnął stać się Bogiem i podporządkować sobie cały świat. Kosztem wielkich wysiłków, prekursorzy zdołali odzyskać kryształy boskiej mocy. Rozbili oba kryształy na liczne fragmenty. Teraz świat jest chroniony przed zdrajcami, ale narażony na zagrożenia zewnętrzne. Pod niezawodną ochroną starożytnych magów, odłamki są ukryte w czterech częściach świata, a wiedza o nich jest starannie strzeżona przez strażników wiedzy. Od tego czasu minęło wiele lat... Ludzie zapomnieli o kryształach boskiej mocy. Jednak, wyczuwając bezbronność planety, uniwersalne zło zaczęło przenikać do tego świata. Potomkowie strażników wiedzy, będąc świadkami zamętu, zaczęli zbierać fragmenty kryształów. Czas się kończy. W tej grze staniesz się strażnikiem wiedzy, zbierającym odłamki boskich kryształów. Szukaj właściwej drogi do kryształów. Unikaj niebezpiecznych przeszkód. Teleportuj się z jednego miejsca w inne, by zbliżyć się do celu. Rozwiązuj zadania oparte na pamięci, logice i orientacji w przestrzeni, aby dostać się do zablokowanych obszarów. Niszcz, przesuwaj i łącz obiekty na poziomach, aby dotrzeć do boskich kryształów. Główne cechy: - Dużo poziomów; - Kilka tuzinów unikalnych mechanik; - Możliwość łączenia mechanik; - Ładny pixel-artowy styl z pięknymi efektami graficznymi; - Przyjemna oprawa muzyczna i dźwiękowa, poprawiająca immersję w rozgrywce.