WWE 2K20 Backstage Pass
The WWE 2K20 Backstage Pass includes WWE 2K20 Originals packs 2-4. THIS BUNDLE DOES NOT INCLUDE THE FIRST WWE 2K20 ORIGINALS PACK - BUMP IN THE NIGHT. All Backstage Pass content will be available by October 2020. Each pack features a different theme that will introduce all-new imaginative realms to WWE fans, with new content for all your favorite parts of WWE 2K. Do not purchase this bundle if you already own the WWE 2K20 Deluxe Edition.