WRC8 Legendary Pack
The Legendary Car pack includes 3 legendary WRC models from the 70s, 80s, and 90s. Whether with a Drivers or Manufacturers title, all of these cars left their mark on the history of the WRC. The Alpine A110, the Ford Escort MkII 1800, and the Lancia Delta HF Integrale each have unique driving characteristics resulting from their specific designs (power, transmission, etc.)