WRC 5 FIA World Rally Championship – Demo
Discover the 2015 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP season in this demo version of WRC 5! Test your driving skills at the wheel of Thierry Neuville's Hyundai i20 WRC on 2 challenging WRC special stages: the straight and technically demanding icy asphalt of Sisteron-Thoard from the Rally Monte Carlo; and Newry's winding, dusty forest roads from the Coates Hire Rally Australia.