Wheelspin Frenzy
Wheelspin Frenzy is a retro racing-inspired game where you can play against AI or split-screen multiplayer with up to four players. Choose from twelve different cars to race with, through 20 different tracks spanning four different locations. Simple, arcade-like steering mechanics are sure to be familiar to fans of golden oldies of racing from the '90s! Local leaderboards will keep track of your standing (for fastest lap), achievements will allow you to boast your successes to friends and rivals. Don't forget to get NITRO by bumping into others to fly to victory!