WARRIORS OROCHI 4: Legendary Weapons OROCHI Pack 3
Legendary weapons for original WARRIORS OROCHI officers will be added. Enjoy fighting battles in an all-new way. ■Content Legendary Weapons for: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin, and Perseus ■How to use You can change Weapons from camp by selecting "Weapons" - "Equip Weapons".