Warlander - 7900 Goldings
Get 6500 Goldings with a bonus of 1400 Goldings in this value pack! Golding can be used to obtain customization items such as Glamours, avatar parts and emotes, as well as character slots, deck slots, aura crystals and booster items. Use Goldings to add color to the world of WARLANDER!