Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sneaker's Helm
The Sneaker’s Helm DLC contains a premium cosmetic hat for Markus Kruber. The cosmetic can be used on Markus Kruber’s Huntsman career. About the cosmetic: Sneaker’s Helm - Hat Some hunters believe that adopting a fox as their totem makes them sneakier. It certainly makes them look distinctive when seen.