Versus Stack
"Buy 4 Versus Boosters, get 1 free! Accelerate your progression with 5 consumable Versus Bounty cards. Versus Bounty cards are for use in Versus multiplayer, including modes against bots. Completing a Bounty will reward you with XP boosts or additional Credits!"