Tundra Tempo Bundle
Dress to fend off winter's bite and sound the drumbeat of the distant north! The Tundra Tempo Bundle contains the Tundra Wanderer Hat, Jacket, Gloves, Trousers and Boots for your pirate, the Tundra Wanderer Drum, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.