Trinity Fusion Deluxe Add-Ons
Trinity Fusion’s Deluxe Bonuses enhance the base game with additional features and gameplay modes to give new and veteran players more ways to explore the Multiverse, including: - Exclusive Spectral Scanner Start the game equipped with a special scanning device that highlights nearby secrets when activated. - Unlock all 3 Characters from the start An alternate start to the game's story that unlocks all three of your parallel selves immediately. - Boss Rush Mode Get access to the Boss Rush mode early, without having to face each of the bosses beforehand. - Endless Mode A looping run that never ends. How many laps through the multiverse can you survive? Fight until you fall.