Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 6: Riviera Line which is available as a separate purchase. Go on a long-distance voyage in the sleek CrossCountry BR Class 220 for Train Sim World 6: Riviera Line! The Voyagers were born from the idea to revolutionise some of the busiest and longest services in the UK, including the vast CrossCountry network. Entering service in 2001, the fleet of 34 Class 220s got busy traversing England & Scotland, clocking hundreds of miles per day, each. Be a driver or conductor aboard busy CrossCountry services along the scenic Riviera Line. Race along on limited stop services over the Devon Hills and along the Dawlish Sea Wall. Expect the unexpected with onboard announcements, passenger ambience and random events. Go for a voyage across the UK with Free Roam on a coast-to-coast endurance run. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 6 FAQ'.