Tom Clancy's Rainbow Six Siege X - Elite Edition
The Elite Edition includes: - Access to Quick Match, Unranked and Dual Front game modes with a selection of operators - Access to Ranked playlists and Siege Cup - Instant unlock of 16 additional operators Tom Clancy's Rainbow Six Siege X is the undisputed reference in tactical team shooters, where elite strategy and execution triumph. Siege X marks the biggest evolution in its history, and deepens the game’s tactical core. HIGH STAKES 5v5 ATTACK VS. DEFENSE Alternate between attack and defense, adapting your approach to operators and maps. Feel the thrill and intensity of the action as you leverage next-level destruction and gadgetry to outsmart your opponents in every round. - On defense, transform your surroundings into fortified strongholds. Use surveillance tools to track enemies and adapt to their tactics. - On attack, gather intel on enemy positions and the bomb site with your drones. Coordinate with your team to breach defenses and strike from unexpected angles. TOOLS OF DESTRUCTION Destruction is more than chaos; it is a key tool for your success. Use the environment to your advantage – turn walls into windows of opportunity. DUAL FRONT: DYNAMIC TACTICAL 6v6 WARFARE Engage in intense 6v6 battles, where attackers and defenders fight side by side and push to capture enemy sectors while defending their own. Select an operator among attackers and defenders, fighting side by side and unlocking new tactical possibilities. Respawn and enter the Neutral Sector for high-risk, high-reward assignments that can turn the tide instantly. FROM RECRUIT TO ELITE A solid onboarding journey for new players, including a new clearance level path that helps you learn the basics progressively and build the skills and confidence you need before jumping into tactical action.