Toastmaster Bundle
Raise a toast to friends or strangers with your least acidic artisan grog! The Toastmaster Bundle contains the Bosun Brewmaster Costume, Bosun Brewmaster Tankard, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.